Homolobbyen er samlet på Enerhaugen etter at Jon Reidar har forsynt seg grovt av Lisboa i en ukes tid, mens JT knapt har gjort annet enn å drikke gin.
Begge markerer «inneklemten» med å reise ti EU – men hver sin retning.
Og har Madonna begynt å oute homoer? Hva slags alliert er det?
Thomas fra Oslo Fagottkor besøker Homolobbyen for å fortelle både om et samarbeid med selveste SISSEL KYRKJEBØ og om sommerkonsertene i juni.
Og som vanlig har lyttere sendt inn spørsmål i vårt ANONYME SPØRRESKJEMA på Homolobbyen.no:
- En anonym innsender kom ut sent og har nå oppdaget Grindr. What next?
- Kjekke gutter har åpnet skeiv bar i Trondheim. Hvordan unngå heterofil kvinnvasjon?
Vær en ekstra god homolobbyist:
- Besøk homolobbyen.no og send anonymt spørsmål eller dilemma vi kan diskutere.
- Følg oss på instagram @homolobbyenpodkast
- Hjelp Homolobbyen å bygge videre – støtte kan vippses til #833623