Hopp til innholdet

#073 Hipp hurra: Fagotter og Sissel, Madonna og Grindr, Lisboa og Madrid

    Homolobbyen er samlet på Enerhaugen etter at Jon Reidar har forsynt seg grovt av Lisboa i en ukes tid, mens JT knapt har gjort annet enn å drikke gin. 

    Begge markerer «inneklemten» med å reise ti EU – men hver sin retning. 

    Og har Madonna begynt å oute homoer? Hva slags alliert er det?

    Thomas fra Oslo Fagottkor besøker Homolobbyen for å fortelle både om et samarbeid med selveste SISSEL KYRKJEBØ og om sommerkonsertene i juni.

    Og som vanlig har lyttere sendt inn spørsmål i vårt ANONYME SPØRRESKJEMA på Homolobbyen.no:

    • En anonym innsender kom ut sent og har nå oppdaget Grindr. What next?
    • Kjekke gutter har åpnet skeiv bar i Trondheim. Hvordan unngå heterofil kvinnvasjon?

    Vær en ekstra god homolobbyist:

    • Besøk homolobbyen.no og send anonymt spørsmål eller dilemma vi kan diskutere.
    • Følg oss på instagram @homolobbyenpodkast
    • Hjelp Homolobbyen å bygge videre – støtte kan vippses til #833623